על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן לחשבונית והן להזמנה שתימסר לו בעת האספקה על ידי השליח.
שינוי ו/או ביטול הזמנה על ידי הלקוח תתאפשר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, שתעשה כל מאמץ לאפשר זאת כמתבקש על ידי הלקוח.
הלקוח יהיה רשאי לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה לכל המאוחר עד 8 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן של ההזמנה בימים א’-ה’ עד השעה 16:00, בימי שישי וערבי חג עד השעה 08:00.
לאחר שסופקה ההזמנה לביתו של הלקוח, לא יהיה ניתן לשנותה ו/או לבטלה. ביטול ו/או שינוי ההזמנה יכול להתבצע באתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, בשעות פעילותו.
יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ”ו – 1986, ו/או בכפוף למדיניות החברה כפי שתהא מעת לעת.
בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות, ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.
מדיניות משלוחים
המשלוחים ימסרו אך ורק לכתובת תקינה המופיעה בהזמנה בתוך 2 ימי עסקים אחד ממועד ההזמנה
הפצה ליישובים באזורים חריגים: מסירתם של המשלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים תתבצע תוך עד 5 ימי עסקים
אישור מסירה: בעת מסירת המשלוח יחתום המקבל ויאשר את הקבלה. לא יושארו משלוחים מחוץ לבית הנמען, אלא באישור הנמען.
אי מסירה בשל תקלה הקשורה בלקוח לא תבוא במניין ימי מסירת המשלוח.
ימי שישי, שבת, חג וערבי חג לא ייחשבו במניין ימי המסירה.
כשל במסירת החבילה בשל תקלה הקשורה בלקוח תחויב בתוספת של 30 ₪ למשלוח.